Kurumsal SEO Danışmanlığının 5 Faydası

Günümüz dünyasında marka karlılığının sürdürülebilirliği açısından geleneksel pazarlama yöntemlerinin eskisi kadar yeterli olmadığını söylemek mümkün. Bu da marka çalışanlarının yeni pazarlama tekniklerine yönelmelerini beraberinde getiren bir gerçek olarak karşımıza çıkıyor. Özellikle dijital pazarlama alanına verilen değerin arttığı günümüzde, SEO’da markaların önem vermeleri gereken bir yapı olarak dikkat çekiyor. İnternet sitelerinin uygun anahtar kelimeler ve başlıklarla optimize edilmesini sağlayan SEO’yu kurumların destek almadan uygulayamayacak oluşu; Kurumsal SEO Danışmanlığını markaların öncelikli olarak almaları gereken bir hizmete dönüştürüyor. Bu yazımızda da markaların sürdürülebilir başarı elde etmeleri açısından SEO Danışmanlığının neden bir gereklilik olduğunu açıklayacağız.

Kurumsal SEO Danışmanlığı Nedir?

Kurumsal markaların arama motorlarında üst sıralarda çıkarak daha çok satış yapmak için; işin uzmanlarından aldıkları danışmanlık hizmetinin ismi Kurumsal SEO’dur. Bu hizmetin en önemli unsuru markanın internet sitesindeki yazıların tüketicinin en çok arattığı anahtar kelimeler kullanılarak yazılmasıdır. Böylece SEO ile kurgulanan site, tüketicinin yaptığı araştırmalarda kullandığı sözcüklerle tam olarak örtüşerek daha çok tıklanır. Bu da sitenin git gide arama motorlarında yükselmesini sağlar. SEO’nun marka karlılığına nasıl etki ettiğini keşfetmek istiyorsanız; “SEO, Marka Karlılığını Nasıl Artırır?” yazımızı da okumanızı öneririz.

Kurumsal Seo Danışmanlığı Hizmetinin Faydaları

SEO, Globale Açılma Yolculuğunuzda Size Yardımcı Olur

Menşei ülkesi içinde şubeler açan ve kalitesini ülke genelinde kanıtlayan markaların sıradaki hedefi de; globale açılmak olacaktır. Siz de eğer markanızla birlikte dünya çapında bilinir olmak istiyorsanız; Kurumsal SEO Danışmanlığı almak size izlemeniz gereken yola dair fikirler verecektir. Çünkü, SEO ile globale açılmayı hedeflediğiniz ülkelerdeki kullanıcı eğilimlerini ölçeklendirip, o bölgelerdeki tüketicinin talebine göre mantıklı kararlar alabilirsiniz. Ayrıca yaptığınız SEO çalışmasının analizinden elde ettiğiniz kullanıcı eğilimlerini detaylandırarak markanız adına yeni pazarlara da açılabilirsiniz. Örneğin iç pazarda beyaz eşya satan ve yakın tarihte dış pazara yönelerek karlılığını artırmayı hedefleyen bir marka olduğunuzu düşünelim. İşe, bu fikriniz doğrultusunda hangi ülkeye açılacağınızı belirlemek için birden fazla veri toplama aracıyla pazar araştırması yaparak başlarsınız ve bu raporun bir kısmını da SEO çalışmalarına ayırırsınız.  SEO, size anahtar kelimeler aracılığıyla araştırma yaptığınız bölgedeki insanların ihtiyaçlarını söyleyecektir ve bu durum da bazen sizi yeni girişimler yapmaya itebilir. Yani siz her ne kadar beyaz eşya satan bir marka olsanız da; açılmayı düşündüğünüz pazardaki kullanıcı eğilimlerini ölçeklendirdiğinizde oradaki mobilya talebinin de yüksek olduğunu görerek bu alanda da yeni bir yatırımda yapabilirsiniz. Bu da sizin Kurumsal SEO Danışmanlığı alarak daha çok kar etmenizi sağlayan bir etmen olacaktır.

Kurumsal SEO Danışmanlığı Diğer İletişim Çalışmalarına Göre Uygun Maliyetlidir

Bilindiği üzere markanızı diğer markalarla içinde bulunduğu yarışta öne çıkaracak her bir danışmanlık hizmeti günümüzde oldukça değerlidir. Çünkü markalar arası rekabette kartları yeniden dağıtma olasılığı olan her hizmet çok işlevseldir. Bu nedenle de markaların aldıkları hizmetlerin çoğunun yüksek maliyetli olduğunu söylemek mümkündür. Fakat Kurumsal SEO Danışmanlığı, markanızı içinde bulunduğu yarışta öne çıkarmak açısından oldukça düşük maliyetli ve çok etkili bir hamledir. Markanızın internet sitesini SEO ile optimize etmek için ödemeniz gereken maliyet markanız için yapmak istediğiniz bir lansman için ödeyeceğiniz maliyete göre oldukça düşük olacaktır. Siz de düşük maliyetli ve etkili bir hamle ile satışlarınızı artırmak için Kurumsal SEO Danışmanlığı alabilirsiniz.

SEO Ajansı ile çalışarak web sitenizi optimize edebilirsiniz.

Arama Motorlarında Yükselen Markanıza Güven Artar

Tüketicinin sektörünüze dair yaptığı her aramada sizin markanızın internet sitesini ilk sırada gördüğünü düşünelim. Bu durum, onun sizin markanızın başarıları sayesinde bu konumda olduğunu düşünmesini sağlayacaktır ve bu düşünceyle birlikte de tüketicinin sizin markanıza duyduğu güven artacaktır. İnsanların güvenini kazanan bir markanın satışlarının artması da çok yüksek bir olasılıktır.

SEO Ajansınız Rakip Analizinizi de Yapar

Kurumsal SEO Danışmanlığı veren SEO Ajansları her geçen gün önem kazanan rakip analizi konusunda da size destek sağlayacaktır. Şöyle ki ajansınız, sizin sitenizi optimize etmeye başlamadan önce markanızın içinde bulunduğu sektöre dair tüm detayları keşfedecektir ve bu keşif sırasında sizin rakiplerinize dair detayları da tespit edecektir. Rakiplerinizin arama motorlarında nerede olduklarını, onların sitelerindeki içeriklerin niteliklerini belirledikten sonra da sizin markanıza dair stratejiler geliştireceklerdir. Böylelikle ajansınız  hem markanızın rakip analizini yapmış olacak hem de size yeni stratejiler hazırlamış olacaktır.

Alacağınız Danışmanlık Sitenizi Kaliteli İçeriklerle Doldurur

Kurumsal SEO Danışmanlığı web sitenizdeki içeriklerin bir plan ve strateji doğrultusunda yüksek trafik hedeflediğiniz içerikler haline gelmesini sağlar. Bu da web sayfanızı ziyaret eden kişilerin internet sitenizi beğenmesini beraberinde getirecek bir etmendir. Sonrasında da bu ziyaretçiler sayfanızı tekrar tekrar ziyaret eden Return Visitorlere dönüşecektir. Bir ziyaretçinin sayfanızı tekrar tekrar ziyaret etmesi müşteri memnuniyeti ve bağlılığı açısından oldukça değerlidir.

Belirttiğimiz gibi tüketicinin alışveriş yapma davranışı her geçen gün daha çok dijital ortamlara kayıyor. Çünkü dünya dijitalleşiyor. Siz de dijitalin yükseldiği günümüzde satışlarınızı artırmak için bir SEO Ajansı ile çalışmayı tercih edebilirsiniz. Bizimle çalışmak isterseniz bize İletişim Sayfamız aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

İlgi Çeken İçerikler

2023’te Sosyal Medya Paylaşımları İçin En Doğru Zamanlar

Eğer kurumunuz için sosyal medya yönetiyor ve bir sosyal...

Google Analytics Event Kurulumu Nasıl Yapılır?

Google Analytics'te olayları izlemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz....

Sosyal Medya’da Pazarlamanın 10 Vazgeçilmez Kuralı

Sosyal medya pazarlamasının temellerini bilmek markanız için daha güçlü...

Data Layer Kurulumu ve Web Sitesine Eklenmesi

Data Layer Nedir? Data Layer (Veri Katmanı), genellikle bir web...

Google Benim İşletmem: İnternet Reklamcılığının Önemli Aracı

Günümüzde işletmeler, dijital varlıklarını güçlendirmek ve çevrimiçi varlıklarını artırmak...

Son Dönem Çalışmalarımız

Kosifler Turizm Setup34'ü seçti.

Kosifler Turizm Yatırımcılık

Kosifler Şirketler Grubu, 1945 yılından itibaren inşaat, otomotiv, turizm, sigorta, denizcilik ve bilişim teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren Türkiye'nin en saygın şirketlerindendir. Kosifler Turizm, turizm sektörünün...
TSPB Setup34'ü tercih etti.

TSPB

Kamu kurumu niteliğinde, özdüzenleyici bir meslek kuruluşu olan Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği, Sermaye Piyasası Kanunu ile 11 Şubat 2001’de kurulmuş ve Nisan 2001’de faaliyete...
Deriden.com.tr Setup34'ü tercih etti.

Deriden

Deriden 1981 yılından günümüze kadar dünyada bilinen ve en çok giyilen markaların Türkiye pazarında satışını yapmaktadır. Fiziksel mağazalarının dışında eticaret mağazasında da büyüme hedefi olan...