Setup34 Digital AgencySEO BLOG Markanız İçin Neden E-Ticaret Danışmanlığı Hizmeti Almalısınız?
E-ticaret danışmanlığı

Markanız İçin Neden E-Ticaret Danışmanlığı Hizmeti Almalısınız?

Günümüzün yükselen trendlerinden biri haline gelen e-ticaret, dünya genelinde gelişmeye ve her geçen daha çok markaya, dolayısıyla daha büyük bir kitleye ulaşmaya devam ediyor. Ticarete atılmayı hedefleyen kişilerin gözdesi haline gelen bu alanda; doğru stratejiler ve pazarlama kanalları kullanıldığı takdirde büyük kazançlar elde etmek aslında hayal değil! Doğru adımlar sizi başarıya götürebileceği gibi; hatalı ve yanlış uygulamalar da ciddi maddi kayıplara yol açabilir. Bu nedenle de, e-ticaret markaları için danışmanlık hizmeti oldukça önemlidir.

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir?

Sektöre yeni atılan ya da iş süreçlerini geliştirmek isteyen e-ticaret markalarının; yeterli donanım ve bilgi birikimine sahip profesyonel kişilerden destek alması e-ticaret danışmanlığı olarak adlandırılır. E-ticaret danışmanlık hizmetleriyle; sitelerinin dönüşüm oranlarını artırmak, yenilikçi ve rekabetçi çözüm önerileri üretmek hedeflenir. E-ticaret danışmanları birçok farklı sistemle beraber çalışıp; SEO ve SEM merkezli çalışmaları beraber yürütür. Bunun dışında UX ve UI’yı iyileştirici donanım ve altyapıları kullanır.

E-ticaret danışmanlığı, markanızın işlerini optimize etmenize ve kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanmanıza olanak tanır. Kullandığı ölçüm kanallarıyla, markanız için neyin iyi, neyin kötü olduğunun tespit edilmesini sağlar. Bu da, markanızın gelecek stratejilerini daha doğru şekilde kurgulamanıza yardımcı olur. E-ticaret danışmanlık hizmetleri doğru hedef kitleyi de seçmeniz için son derece önemlidir. Yaptığı analiz ve çalışmalarla en doğru alıcı kitlesine ulaşmanızı sağlar. Böylece hem dönüşüm sağlamayan tık maliyetlerinden kurtulabilir, hem de var olan dönüşüm oranlarınızı doğru kitle hedeflemeyle artırabilirsiniz!

E-Ticaret Danışmanlığı Hizmeti Almak Size Ne Fayda Sağlar?

1- Rakiplerinizin analizini yapabilir, markanızın doğru ve yanlışlarını görebilirsiniz.

Rakip analizi yapmak, markanızın gelişimi için son derece önemlidir. Rakip analizi sayesinde, kendi zayıf ve güçlü yanlarınızı görebilir, markanız için doğru ya da yanlış bulduğunuz adımları önceden inceleyebilirsiniz. Rakip analizi aynı zamanda bulunmuş olduğunuzun pazarın durumuyla da ilgili pek çok bilgiyi size sunar. Tüketicilerinizin beklentisini gözlemleme ve analiz etme şansı bulursunuz. Rakiplerinizin sadece web sitesini değil, sosyal medya kanalları gibi günümüzde oldukça popüler bir hale gelen mecralarda da gözlemini yapmalısınız. Markanızın, sosyal medyadaki verilerini ölçümlemenize yarayan CSD sistemiyle ilgili “ Rakiplerinizin Sosyal Medyadaki Kullanıcı Memnuniyeti Verilerine Artık Ulaşabilirsiniz! “ yazımızı da inceleyebilirsiniz.

2- Markanızın performansını ölçümleyebilirsiniz.

Markanızın geçen ayki satışları ya da harcamalarıyla, bu ayki verileri arasında nasıl bir fark var? Yeni hayata geçirdiğiniz stratejileriniz işe yarıyor mu? Ya da sizi zarara mı uğrattı? İşte,  bütün bu sorulara cevabınızı markanızın performansını ölçümlemenize yarayan toollar ile gerçekleştirebilirsiniz. Böylece ağırlık vermeniz gereken kanalları ya da size maddi kayıp sağlayan parametreleri gözlemleyebilirsiniz. Markanızın stratejilerini doğru bir şekilde belirlemeniz için kendinizi sınamanız son derece önemli!

 3- Google’daki sıralamalarınızı yükseltebilirsiniz.

SEO ve SEM merkezli çalışmaları kullanan e-ticaret danışmanları, markanızın Google’de sıralamalarını etkileyen optimizasyon çalışmalarıyla daha yüksek sıralamalarda konumlanmanızı ve dolayısıyla daha çok dönüşüm ve CTR elde etmenizi sağlar. Seo çalışmaları, tek bir parametreye bağlı olmadığı gibi, sayfanızdaki içeriklerden, site hızınıza, url yapısından, linklemelere kadar birçok farklı parametreyi içinde barındırır.

4- Müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz.

Ürün açıklamalarınız yeterli, site hızınız da oldukça yüksek. İçerikleriniz kolaydan uzak ve oldukça yaratıcı. Sıralamalarda da iyi yer aldığınızdan kullanıcılarının karşına daha önce çıkıyorsunuz. Durum böyle olduğunda, müşterilerinizin memnuniyeti nasıl düşük olabilir? Elbette ürün veya hizmetinizin de kalitesi yerli yerindeyse, müşterilerinizin sizden memnun olmamasını gerektiren herhangi bir durum kalmıyor. Online bir hizmet verdiğiniz bu alanda, kullanıcıları düşünmeli ve deneyimlerini en iyi hale getirecek çalışmaları yapmalısınız.

Siz de gelişimine katkı sağlamak istediğiniz e-ticaret siteniz için Setup34 ile tanışabilirsiniz. Markanızın tüm gelişim süreçlerinde iş ortağınız olacak ajansımızla dönüşüm oranlarınızı katlayabilir; daha çok kitleye, daha uygun bütçelerle ulaşabilirsiniz!

E-ticaret siteniz için bir danışman arayışı içindeyseniz sizler için buradayız!

No Comments

Leave a reply