Setup34 Digital AgencySEO BLOG Clubhouse’u İşletmeniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?  

Clubhouse’u İşletmeniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?  

Bugün sizi, son günlerin trendi olan Clubhouse ile tanıştırıyoruz! Clubhouse, kullanıcıların sohbet odalarına girerek konuşabildiği, tartışabildiği ses altyapılı bir uygulama olarak karşımıza çıkıyor. Paul Davison ve Rohan Seth isimli iki arkadaş tarafından geliştirilen bu uygulama, kripto para borsacılığı deneyimden başarız olmaları sonucu, exit deneyimlerini başka bir alanda kullanmak istemeleriyle gelişiyor. Haftalık 2 milyon kullanıcıya ulaşan bu uygulama, “Clubhouse güvenilir mi?” sorusuyla da karşımıza çıkıyor. Henüz bunun için konuşmak erken olabilir. Bazı uzmanlar güvenli olduğunu söylerken; bazı uzmanlar bu uygulamanın rehbere bile erişebileceğini söylüyor.

Çevrimiçi dünyanın yeni gündemi haline gelen bu uygulama, şimdilik sadece Apple cihazlarda kullanılabiliyor. Ancak yakın zamanda Android’e de geleceği de konuşulanlar arasında. Davetiye yoluyla oturum açılabilen bu platform, şimdiden telefonlarda en çok kullanılan uygulamalardan biri oluyor. Ve elbette yeni bir uygulama olması, kullanıcılar için adeta bir keşif yeri olarak görünmesini sağlıyor. Hatta öyle ki, çok yakında karşımıza Clubhouser fenomenler çıkacaktır! Kısaca bu platformda kendinizi öne çıkarabilmeniz, şu an oldukça basit! Peki ya markanız için? Clubhouse’un henüz yeni trend olmasını, markanız için avantaja çevirmeye ne dersiniz?

Clubhouse’u İşletmeniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?

  • Clubhouse’u, müşterilerinizin gözünde güvenilir ve samimi olmak için kullanabilirsiniz.

Konuşmayı yöneten moderatörler ve dinleyicilerden oluşan bir sohbet odasında yer almanız, konuşmalara katılmanız müşterilerinizin dikkatini çekecektir. Konuşmaya dayalı olarak ilerleyen sohbetlerde, müşterileriniz belki de sizinle ilgili öğrenemediği bilgileri öğrenebilir ve hatta merak ettiklerini kolayca size sorabilir. Bu da, hem “sadık müşteri” kavramınızın gelişmesine hem de yeni potansiyel müşterilerle tanışmanıza olanak sağlar. Buna örnek olarak Amerika’daki Clubhouse kullanıcısı bir avukatı gösterebiliriz. Startup Club odasında moderatör olan bir avukat, merak edilenleri cevapladığı bir yayının sonunda yaklaşık 20 yeni müşteriyle bağlantı kurduğunu söylüyor. Ufak bir odada gerçekleşen bu durumun, daha büyük bir sohbet odasında neler kazandırabileceğini biz bile hayal edemiyoruz!

  • Clubhouse’u, aradığınız niteliklere sahip kişilerle buluşmak için kullanabilirsiniz.

Clubhouse’u işletmeniz için bir tanıtım kanalı olarak kullanırken; aradığınız nitelik ve becerilere sahip kişilerle tanışabilirsiniz. Birçok sohbet odasına konu olan sektör konuşmaları, “İşte aradığım kişi!” diyebilmek için kullanan onlarca insan var! Girdiğiniz birçok odada muhakkak bunlara tanık olacaksınızdır. Siz de bu platformda, bir anlamda kendini tanıtan kişilerle yepyeni bir yol arkadaşlığı çizebilirsiniz.

  • Clubhouse’u marka bilinirliğinizi artırmak için bir araç olarak kullanabilirsiniz. 

Evet, günümüzde Instagram, Twitter, YouTube gibi mecralardan markanızın hikayesini kolayca paylaşabiliyor ve müşterilerinizle buluşturuyorsunuz. Ancak müşterileriniz bunu yeterince inandırıcı bulmuyor olabilir. Çünkü belki de yazdığınız hiçbir kelime size ait değil! Ancak Clubhouse’da bir sohbet odası oluşturarak markanızın hikayesini, birinci ağızdan anlatabilirsiniz! İnanıyoruz ki bu, müşterilerinizin dikkatini oldukça çekecek! Aynı zamanda marka bilinirliğinizin de artmasına yardımcı olacak. Belki küçük işbirlikleriyle başka odalarda da markanız hakkında konuşulmasını sağlayabilirsiniz!

  • Clubhouse’u rekabet avantajı sağlamak için kullanabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın, markanız hakkında düşündükleri kadar rakiplerinizin hakkındaki düşünceleri de önemlidir. Rakiplerinizi objektif bir şekilde değerlendirebilmeniz, stratejilerinizin de gelişmesine olanak tanır. Bu nedenle rakip analizlerinizi en iyi şekilde size sunacak verilerinize ihtiyacınız vardır. CSD sistemi bunu kolayca yapabilir! “Rakiplerinizin Sosyal Medyadaki Kullanıcı Memnuniyeti Verilerine Artık Ulaşabilirsiniz!” yazımızla detayları öğrenebilirsiniz. Peki, kullanıcıların ağzından rakip firmalar hakkındaki yorumları duymaya ne dersiniz? Bu, size somut bilgilerden bile daha çok ışık tutabilir. Bu nedenle siz de Clubhouse’la rakiplerinizin çalışmalarının kullanıcı gözünden değerlendirmesini dinleyebilir ve neyi doğru, neyi yanlış yaptığınızı öğrenebilirsiniz!

Clubhouse, yeni bir trend olma özelliğini hala koruyor. Ancak günden güne kullanıcı sayıları hızla artmaya devam ediyor. Global markaların şimdiden keşfetmeye başladığı bu platforma, siz de dahil olmaya ne dersiniz? Markanızın Clubhouse’daki varlığını, potansiyel müşterilerle buluşturmak için Setup34 ile iletişime geçin!

No Comments

Leave a reply