Setup34 Digital AgencyBizden Haberler Esthederm, Excellage’ı Setup34 ile Tanıttı

Esthederm, Excellage’ı Setup34 ile Tanıttı

Mart ayı,  iş ortaklarımızdan dünyaca ünlü marka Esthederm Türkiye’nin yeni çıkardığı serisi için dijital platformlarda yürüttüğümüz çalışmalarla ve düzenlediğimiz Aslı Şen ev sahipliğindeki lansmanla hem çok yoğun hem de çok keyifli geçti. Bu ay Esthederm Türkiye’nin özenli emekleri sonucunda piyasaya sürdüğü Excellage Serisi’ni özenle hazırladığımız içeriklerle “güzel yaşlanma sanatı” ile tanışmak isteyen herkese anlattık.

Videoyu izlemek için üzerine tıklayın.

Excellage Hakkında

Mükemmelliğin Bilimi Esthederm’in tüketiciyle buluşturduğu son serisi Excellage, 3 üründen oluşuyor ve bu ürünlerin tamamı da cildi rahatlatıp nemlendiriyor, serideki krem ve serumlar içerikleri sayesinde cildin sıkılaşmasını sağlayarak cildin yıllara meydan okumasına yardımcı oluyor. Göz serumu, cilt kremi ve cilt serumundan oluşan bu seri, 35 yaş üstü kadınlara hitap ediyor.

Excellage İçin Setup34 Olarak Biz Neler Yaptık?

  • Esthederm, dünya çapında bilinen çok ünlü bir cilt markası olsa da; markanın tanınırlığı Türkiye’de oldukça azdı. Biz de Excellage Serisi’ni tanıtırken; aynı zamanda markanın içeriğini, saygı duyduğu değerleri ve ilkelerini de insanlara anlatmayı böylece de markanın bilinirliğini artırmayı hedefleyerek dijital mecralardaki stratejimizi oluşturduk.

Bu heyecanlı iş için yaptıklarımız;

    • Seri henüz tanıtılmaya başlamadan önce hazırladığımız “Takipte Kalın” mesajlı teaser ile öncelikle Esthederm Türkiye’yi takip edenlerin yakında çıkacak olan seriye dair meraklanmalarını hedefledik. Binlerce kişi tarafından izlenen video ile Excellage henüz tanıtılmadan tüketicinin ilgisini çekti.
    • Yine Excellage tanıtılmamışken; cildin ileri yaştaki ihtiyaçlarından ve kaybettiklerinden bahsettiğimiz videomuzla “güzel yaşlanma sanatı”na ilgi duyan herkeste ciltlerine dair değişimleri yorumlayabilmeleri açısından farkındalık yaratmayı hedefledik.
    • Yaptığımız ön hazırlıkların ardından sıra Excellage’ı tüketiciyle buluşturmaya geldi ve biz de hazırladığımız video içeriklerle serideki ürünleri, detaylarıyla birlikte insanlara ulaştırmayı hedefledik. Ürünlerin içeriklerinden yola çıkarak yazdığımız açıklayıcı metinler; tüketicinin Excellage’a dair merak ettikleri noktaları aydınlatması açısından oldukça işlevsel oldu.
    • Esthederm Türkiye’nin sosyal medya hesaplarında kullanacağımız fotoğrafları çekmek için Excellage Serisi ürünleriyle yaptığımız profesyonel fotoğraf çekiminden elde ettiğimiz life-style fotoğrafları Esthederm Türkiye’nin sosyal medya hesaplarında paylaşarak tüketicinin beğenisini kazanmayı hedefledik.

Esthederm Türkiye profesyonel fotoğraf çekiminden bir kare 

  • Esthederm Türkiye’nin marka kimliğine uygun influencerları belirledik ve belirlediğimiz influencerlarla iletişime geçerek Excellage’ın en iyi şekilde tanıtılması için Influencer Marketing alanında da etkin rol oynadık. Influencer seçiminde dikkat ettiğimiz noktaları keşfetmek isterseniz “Yükselişi Hız Kesmeyen Sektör; Influencer Marketing” yazımızı da okumanızı öneririz.
  • Esthederm Türkiye ile birlikte Excellage’ı tanıtmak için yaptığımız Aslı Şen ev sahipliğindeki lansmanın dijital ortama yansıyacak kısmıyla ilgili dijital stratejiyi belirledik ve sosyal medya ekibimiz lansmana katılarak canlı etkinlik yönetimiyle bu harika lansmana katkıda bulundular. Ekibimizin özenle hazırlanan etkinlikte çektiği görüntü ve videolar; markanın sosyal medya hesaplarını renklendirirken aynı zamanda lansmana katılanların Excellage hakkındaki ilk izlenimlerini yansıtması açısından da oldukça işlevsel oldular. Basından birçok kişinin katıldığı lansmanın gazetelerde ve dergilerde de yansımaları büyük oldu.

Tüm yaptıklarımız sonucunda Esthederm Türkiye’nin takipçi sayısı yalnızca lansman haftasında yaklaşık yüzde 30 artmıştır. Tüm süreç boyunca marka sosyal medya mecralarında yüzde 18 bir büyüme kaydetmiştir.  Esthederm’in Excellage Serisi’nin dijital platformdaki tüm sürecini yönetmek iki tarafın da keyif aldığı oldukça başarılı bir iş oldu. Daha nicelerine!

No Comments

Leave a reply